جامعه

مصدومیت ٥ نفر در پی واژگونی خودروها در جاده های آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از واژگونی چند دستگاه خودرو و کامیون در جاده های استان با ٥ مصدوم خبر داد.

به گزارش  آرمان خرد، حمید محبوبی در این باره اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایواوغلی_خوی درساعت ۱۵:۳۰ عصر شنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۳ امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شده که با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات رهاسازی و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم به مرکز درمانی اعزام شد.

محبوبی در ادامه از واژگونی خودرو پژو پارس در محور سردشت-پیرانشهر خبر داد و گفت: ساعت ۱۶:۳۰ عصر همان روز در محور سردشت-پیرانشهر ، واژگونی خودرو پژو پارس گزارش شد.

او اضافه کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهدای ۷تیر سردشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و ٢ مصدوم حادثه را پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل کردند.

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی همچنین بیان کرد: ساعت ۱:۴۵ بامداد یکشنبه ۱۰تیر ماه نیز در پی واژگونی کامیونت حمل زباله در محور مهاباد _میاندوآب ۱ نفر مصدوم شد.

محبوبی گفت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات برده رشان هلال احمر میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مصدوم بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

او در ادامه از تصادف خودرو پژو ۴۰۵ با پراید در محور ارومیه_مهاباد با ۲ مصدوم نیز خبر داد و بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و مصدومین حادثه پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا